Vintergaek

FRI's årsberetning 2014

FRI's årsberetning opsummerer kort foreningens arbejde og resultater for det forløbne år.

Årsberetning 2014 93*132

FRI sætter som forening og branche et stort aftryk på diverse dagsordener, rammevilkår og tiltag. FRI's udvalg er med til at sætte retningen for foreningen på en lang række faglige områder og på grund af FRI's anerkendelse og autoritet er det muligt for FRI-virksomheder, udvalgsmedlemmer, bestyrelsesmedlemmer og repræsentanter fra FRI's sekretariat at deltage i eksterne følgegrupper, styregrupper, bestyrelser, etc. for lovgivning, tiltag, initiativer, partnerskaber mv., som er med til at sætte rådgivende ingeniørers fingeraftryk på en bred vifte af områder der påvirker og præger branchen.

FRI's indsatser og arbejdsområder i 2014

For vores medlemmer har vi udarbejdet en detaljeret gennemgang af FRI's arbejde, så du som medlem kan følge med i, hvordan dit medlemskab bidrager til at sikre anerkendelse, indflydelse og udvikling af den rådgivende ingeniørbranche.

Eller dyk ned i beretningerne fra de enkelte udvalg, samt andre hovedområder i foreningen:

Gennemgangen havde intern deadline i efteråret 2014, men offentliggøres først i forbindelse med generalforsamlingen i marts 2015. Da det er en medlemsservice at kunne læse detaljeret information om foreningens arbejde, kræves der login for at kunne læse selve indholdet.