FRI's Generalforsamling og Årsmøde 2023

FRI afholder generalforsamling og årsmøde den første torsdag i marts. Siden opdateres løbende.

Dagens program

Kl. 12.30 - 13.00    Sandwich i Atriet

Kl. 13.00 -14.40     Generalforsamling

Kl. 15.00 - 18.00    Årsmøde

Kl. 18.00 - 20.00    FRI er vært med drinks og tapas på 7. etage i DI, hvor vi også vil få en præsentation af den aktuelle status for de kommende Energiøer.

FRI’s Årsmøde 2023 tager afsæt i ligestilling, diversitet og inklusion.

Vær opmærksom på, at generalforsamling kun er for ansatte i FRI's medlemsvirksomheder. Ønsker du at tilmelde dig årsmødet og ikke generalforsamlingen, klikker du blot på "Foretag tilmelding", så får du mulighed for kun at tilmelde dig årsmødet.

Program årsmøde:

På FRI’s Årsmøde 2023 er temaet virksomheders arbejde med diversitet ift. rekruttering af fremtidens arbejdskraft. Vi sætter specifikt fokus på betydningen og mulighederne for rådgiver- og ingeniørvirksomheder. Vi kårer Årets unge FRI Rådgiver og runder dagen af med et teknisk indblik i Energiøerne, mens vi nyder tapas på 7. sal med udsigt over København. Du får også mulighed for at møde kolleger fra de øvrige FRI-virksomheder.

Moderator er Abdel Aziz Mahmoud, journalist, tv-vært og debattør.

15.00  Velkomst

15.02  Diversitet som tema i FRI-virksomheder v/FRI’s formand

15.15  Diversitet, inklusion og den rette friktion v/Christina Lundsgaard Ottsen, kognitiv psykolog, ph.d. i tværkulturel diversitet

15.55  Hvordan arbejdes der med ED&I hos en af verdens største rådgivere? v/Oscar Blanco, HR-chef AECOM, USA